top of page

Splošni pogoji poslovanja

PODATKI O PODJETJU

Hotel in restavracija Majer'ca sta v lasti in upravljanju podjetja Make-up Designory Evropa d.o.o. (MUD Evropa d.o.o.), Rimska 13, SI1000 Ljubljana, DŠ:SI27669831, Reg.Št.: 3715744000, IBAN: SI56 0700 0000 1647 247

POGOJI UPORABE

Z uporabo spletne strani zagotavljate, da ste stari najmanj 18 let in imate zakonsko pooblastilo za strinjanje s temi pogoji in sklenitev potencialnih pogodb z družbo MUD Evropa d.o.o., ter uporabo tega spletnega mesta v skladu z vsemi pogoji, določenimi v teh Splošnih pogojih. Strinjate se, da boste finančno odgovorni za vsako vašo uporabo tega spletnega mesta (kot tudi za uporabo vašega računa s strani drugih, ne glede na starost). Strinjate se, da boste nadzirali vsako uporabo mladoletnikov Tega spletnega mesta, kadar bo ta pri tem uporabljal vaše ime ali vaš račun. Zagotavljate tudi, da so vse informacije, ki jih pri uporabi tega spletnega mesta posredujete vi ali s strani vas pooblaščene osebe, resnične in točne in brez omejitev ali Kakršne koli napačne ali lažne rezervacije.

V primer, kadar se za rezervacije ali druge storitve zaračunajo pristojbine, se strinjate, da se boste držali določenih pogojev Nakupa, vključno s plačilom vseh zneskov ob zapadlosti in skladno z vsemi pravili in omejitvami glede razpoložljivosti cen, Izdelkov ali storitev. Strinjate se, da ste popolnoma odgovorni za vse dajatve, pristojbine, davke in stroške, ki izhajajo iz uporabe te strani. Z uporabo tega spletnega mesta se strinjate, da ste zavezani hotelu poravnati vse zapadle obveznosti in da boste spoštovali pogoje rezervacije.

 

REZERVACIJE STORITEV

Na naših spletnih straneh vam ponujamo rezervacije naših kapacitet.

Rezervacije lahko opravite preko spletne pošte, s katero nam posredujete vaše povpraševanje na info@majerca.si , mi pa vam posredujemo ponudbo. Samo povpraševanje oziroma naša ponudba ne štejeta za potrjeno rezervacijo, saj je bistveni pogoj za veljavnost prijave vaša potrditev rezervacije oziroma naše ponudbe. V primeru, da potrditve ne prejmemo, se šteje, da rezervacija ni bila nikoli naročena.

Na spletni strani pa lahko opravite tudi neposredno rezervacijo in plačilo s kreditno kartico. V tem primeru bo rezervacija potrjena in plačana takoj, ko boste dokončno potrdili postopek plačila. S tem vam seveda jamčimo, da boste dobili natančno tako namestitev, kot ste si jo izbrali.

V kolikor bodo z vami bivali tudi otroci, navedite tudi predvideno število in starost. Glede na vstavljeno število otrok ter ostale podatke rezervacije, se vam bo izpisala cena aranžmaja. Naj vas obvestimo, da se v primeru rezervacij in plačila po spletu šteje, da ste prebrali te pogoje ter, da se z njimi strinjate.

V primeru, kadar gost odpove svojo rezervacijo, ima MUD Evropa d.o.o. pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi. Višina povračila stroškov odpovedi aranžmaja je odvisna od obdobja, v katerem je gost predložil odpoved, ter paketa, ki ga je gost izbral.

V primeru spremembe rezervacije na lastno željo, ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Mud Evropa zaradi nepravilno opravljene storitve, gost nima pravice zahtevati kakršne koli odškodnine ali znižanja cene. Odpoved mora gost sporočiti preko telefona (+386 40249352)  ali poslati po elektronski pošti na naslov reception@majerca.si , ali pa v pisni obliki na Hotel Majer'ca, Stara Fužina 19, SI4265 Bohinjsko Jezero.

V vseh cenah iz ponudbe Mud Evropa je že vključen davek na dodano vrednost. V primeru spora med strankami je za vse spore pristojno stvarno pristojno sodišče v Kranju.

 

Prihod in odhod

Rezervacija velja od 15. ure na dan prihoda do 10. ure na dan odhoda.

Prijava (check-in): po 15. uri

Odjava (check-out): do 10. ure

Recepcija je odprta med 7:00 in 23:00 vsak dan. Če  gost ne pride do 18. ure ali ne sporoči poznejše ure svojega prihoda, si pridržujemo pravico, da se soba odda.

Poznejši odhod je možen izključno ob predhodni odobritvi in proti doplačilu.

Zgodnejši prihod

V sobo je mogoč izključno ob predhodnem dogovoru in proti doplačilu.

Potrebni dokumenti

Ob prihodu bomo skladno z zakonodajo od vas zahtevali osebni dokument s fotografijo. Veljavni dokument je potni list ali osebna izkaznica oziroma za državljane RS tudi vozniško dovoljenje. Za prijavo je obvezna veljavna kreditna kartica z ustreznim kritjem. V kolikor gost nima ali ne želi zavarovanja s kreditno kartico, lahko to stori z nakazilom 100% zneska ponudbe oziroma rezervacije na račun Hotela oziroma z depozitom gotovine v višini zneska ponudbe.

Pravica do zavrnitve

Pridržujemo si pravico do zavrnitve rezervacije in v posebnih okoliščinah pravico do preklica, prilagoditve ali spreminjanja vašega aranžmaja. Če moramo rezervacijo preklicati, prilagoditi ali spremeniti, se bomo po najboljših močeh potrudili, da bomo ponudili alternativni termin. Če naše alternativne ponudbe ne boste sprejeli, vam bomo vrnili ves položen denar.

Odpovedi rezervacije  zaradi neizpolnjevanja pogoja polnoletnosti (16+) denarja ne vračamo.

Spremembe ali odpoved s strani hotela

Hotel ima pravico, da spremeni ali odpove to pogodbo kadarkoli za kakršenkoli primer, če je to potrebno zaradi višje sile ali česarkoli drugega, na kar Hotel nima vpliva. V tem primeru Hotel vrne ves denar, ki ste ga že vplačali. Odgovornost hotela je omejena na vrnitev pologa. Hotel ni odgovoren za kakršnokoli drugo škodo.

Darilni in vrednostni boni

Darilni in/ali vrednostni boni imajo veljavnost kot zapisano na vsakem darilnem ali vrednostnem bonu. V kolikor datum ni naveden, se smatra, da je veljavnost do konca tekočega koledarskega leta oziroma največ 1 leto.

 

Plačilo

Individualne rezervacije

Račun za nastanitev lahko poravnate z gotovino ali s kreditnimi/debetnimi karticami in nakazilom na račun Hotela do prihoda. Če odidete pred predvidenim datumom odhoda, posebne in promocijske ponudbe ne veljajo, tako da je potrebno plačati ceno sobe po ceniku. Prav tako se ne seštevajo popusti.

Sprejemamo naslednje plačilne kartice:

  • Kreditne kartice: MasterCard, Visa

  • Debetne kartice: Maestro, Visa electron

Ob prijavi bomo vašo kartico bremenili za poln znesek kot na ponudbi. V primeru, da kartica ne bo imela ustreznega kritja, bo pred prijavo potrebno poravnati namestitev z gotovino ali nakazilom na račun.

Pred odjavo morajo biti poravnane vse obveznosti, vključno z dodatnimi stroški za na primer hrano, pijačo in masažne storitve.

V primeru, da gost pozabi prijaviti škodo, ki jo je povzročil v sobi ali ostale plačljive storitve in produkte, ki jih (še) ni poravnal, si Hotel pridržuje pravico, da za te stroške bremeni njegovo plačilno kartico po odhodu gosta.

Cene

Cene za nastanitev vsebujejo zakonsko določen DDV, razen če to na ponudbi ni drugače navedeno. Cene vključujejo izključno tisto, kar je vsakokrat navedeno na ponudbi in kar vključujejo ponudbene cene ali posebna ponudba, ki jo Naročnik potrdi oziroma rezervira.

Otroci

  • Otroci do 5,99. leta bivajo brezplačno

  • Otroci med 5,99 - 13,99 leta plačajo dodatek po ceniku oziroma skladno s ponudbo

  • Otroci od 14. leta dalje plačajo polno ceno enako kot odrasla oseba

Ob rezervaciji je potrebno navesti starost otrok. V kolikor so otroci stari 14 ali več let se tretirajo kot odrasli. Otroške posteljice so na voljo za izposojo proti plačilu.

Turistična in promocijska taksa ter hotelska pristojbina

Cena za nastanitev se poveča za znesek turistične in promocijske takse ter hotelske pristojbine. Turistično in promocijsko takso ter hotelsko pristojbino je treba poravnati za vse dni nastanitve.

 

POLITIKA ODPOVEDI

V kolikor na potrjeni ponudbi ni eksplicitno navedeno drugače, lahko gostje rezervacijo odpovedo pod pogoji kot opredeljeno v nadaljevanju.

  • Gostje lahko rezervacijo odpovedo brez stroškov kadarkoli do vključno 14. dne pred dnevom prihoda.

  • Odpoved rezervacije od 14 dni do 72 ur pred prihodom se obračuna v znesku 25% od skupnega zneska na ponudbi.

  • Odpoved od 72 ur do 0 ur pred prihodom se obračuna v znesku 100% od skupnega zneska na ponudbi.

Za posebne ponudbe ali ponudbe, kjer odpoved ni mogoča, bomo Vašo plačilno kartico bremenili na dan rezervacije v celotnem znesku ponudbe. Rezervacija v tem primeru ne more biti spremenjena ali preklicana, bodo pa te pogoji jasno in nedvoumno razvidni že na sami ponudbi. Rezervacijo morate odpovedati izključno na kanalu, kjer ste jo sklenili ob rezervaciji.

Predlagamo Vam, da se odločite za zavarovanje potovanja pri zavarovalnici.

 

Sporazum o kreditnih karticah in politika poškodb

Naročnik sprejme vse pogoje pogodbe/ponudbe o bivanju, obveznosti za stroške, povezane z najemom sobe in ostalimi storitvami ter morebitno škodo, ki presega običajno obrabo med trajanjem najema.

V primeru večjih madežev na inventarju ali opremi, soglašate s plačilom dodatnega čiščenja v višini najmanj 100 EUR.

Za poškodbe inventarja ali opreme se obračunajo dejanski stroški popravila oziroma zamenjave, povišani za 20% manipulativne in administrativne stroške.

Škoda, ki bi jo namerno ali nenamerno povzročili gosti in bi onemogočila nadaljnjo uporabo sobe, drugih prostorov ali inventarja oziroma opreme, in bi vodila v izgubo prometa zaradi nezmožnosti uporabe, se bo ugotavljala z neodvisnim izvedencem. Tudi ta strošek nosi gost oziroma povzročitelj.

Naročnik dovoljuje, da bodo ti stroški zaračunani na kreditni kartici tudi po odhodu gosta, če gost škode sam ne prijavi v času bivanja hotelskemu osebju. V odsotnosti drugega plačilnega sredstva, naročnik izrecno pooblašča Hotel, da bremeni naročnikovo kreditno kartico za plačilo vseh naštetih postavk. Hotel lahko pridobi katera koli sredstva ali kreditne kartice tudi od drugih zastopnikov oziroma posrednikov (AirBnB, Booking.com, Expedia…)

 

PRIHOD – ODHOD

Rezervirana soba vam je na voljo od 15. ure dalje na dan prihoda in do 10. ure na dan odhoda.

 

PARKIRANJE

Parkiranje na parkirišču hotela je za goste brezplačno

 

HIŠNI RED

Hišni ljubljenčki

V hotelu so dovoljeni hišni ljubljenčki. Na voljo so samo izbrane sobe in z doplačilom 15 EUR na dan na žival.

Kajenje

V Hotelu kajenje ni dovoljeno. Kajenje v zaprtih prostorih je tudi zakonsko prepovedano.

Še posebej si prizadevamo, da so našim gostom na voljo čiste sobe. V primeru kajenja vam bomo zaračunali strošek globinskega čiščenja v višini 250 EUR.

Izguba in poškodba lastnine gostov

Žal ne moremo odgovarjati za izgubljeno ali poškodovano lastnino ali za poškodbe, ki ste jih vi ali kdo iz vaše družbe utrpeli med nastanitvijo v Hotelu ali naši posesti. Prav tako soglašate, da boste v primeru prihoda policije sodelovali z državnimi organi in po svojih močeh pripomogli k odkritju nepridipravov.

Pritožbe zaradi okvar

Če v sobi pride do kakšnih okvar, mora gost o tem nemudoma obvestiti hotel ali njegove predstavnike ter dovoliti, da v doglednem času odpravi težavo.

V primeru, da gost tega ne stori, zavračamo vsakršno možnost poznejših reklamacij ali zahtevkov po vračilu denarja. S tem eksplicitno soglašate, da se odrekate pravici do reklamacije ali zahtevkov po vračilu (dela) denarja po vašem odhodu.

Pregled računa

Gost ima pred nakupom oziroma dokončnim plačilom možnost pregleda računa. Prav tako so možne morebitne reklamacije ali pritožbe na račun na licu mesta, kasnejših reklamacij pa v podjetju na nobenem prodajnem mestu ne upoštevamo.

Dostop in pravica vstopa

Pridržujemo si pravico, da vstopimo v sobo v primernem času in iz upravičljivih razlogov.

Hotelski personal in vzdrževalci lahko iz upravičljivih razlogov, še posebej zaradi nujnih vzdrževalnih del in pregleda, vstopijo v sobo.

Pravila glede hrane in pijače

Odnašanje hrane iz restavracije ni dovoljeno. V kolikor gostje tega vendarle ne bi spoštovali, bo hotelsko osebje obračunalo polno ceno obroka na sobo gosta.

V hotelsko restavracijo in bar prav tako ni dovoljen vnos lastne pijače in hrane. V primeru konzumacije v prostorih hotela se lahko obračuna postrežnina. Ob vnosu lastne hrane in pijače v sobo se prav tako zaračuna strošek postrežnine, ki vključuje delo čiščenja in odnašanja embalaže.

 

ZUNANJE POVEZAVE

Spletne strani ali podstrani www.majerca.si lahko vsebujejo povezave na različne zunanje strani. Mud Evropa pri tem poudarja, da nikakor ni odgovorna za dostopnost, vsebino ali napake zunanjih povezav in tako ne odgovarja, saj vsebin teh tretjih oseb ne pozna, zato ne prevzema nobene odgovornosti za njihove informacije.

 

MOŽNOST ODPOVEDI S STRANI MUD EVROPA

MUD Evropa si pridržuje pravico do odpovedi izvedbe dogodka in nočitev v primeru višje sile.

 

STIK Z NAMI

V primeru težav, vprašanj ali kakšnih drugih informacij nas lahko kontaktirate na info@majerca.si ali +386 40249352)

 

VELJAVNOST SPLOŠNIH PRAVIL

Splošna pravila poslovanja veljajo od 5. 9. 2019 naprej.

bottom of page